Wsparcie

Zasady zakupów

Informacje ogólne

1. Zamówienie na zakup nowych urządzeń i wyposażenia dodatkowego należy składać w formie pisemnej (e-mail, poczta).

2. W zamówieniu należy podać:

  • dane Zamawiającego: pełna nazwa, adres, NIP, osoba do kontaktu,
  • typ oraz ilość zamawianych urządzeń,
  • sposób wysyłki (jeżeli nie zostanie podany inny sposób wysyłki, to zamówienie zostanie wysłane kurierem DHL).

Płatność

1. … czytaj więcej

Usługi

Wykonujemy elementy mechaniczne i proste wydruki 3D na zamówienie.

Wykonujemy naprawy drobnej elektroniki różnego typu.

Oferujemy pomoc przy doborze i komplementacji stanowisk pomiarowych.

Uruchamiamy u klienta zakupione systemy pomiarowe.

Prowadzimy szkolenia w zakresie obsługi naszej aparatury pomiarowej.

Prowadzimy czytaj więcej

Naprawy i przeglądy

Informacje ogólne

1. Przyrząd należy przysłać do Serwisu wraz z dołączonym pisemnym zleceniem wykonania przeglądu i/lub naprawy. Zlecenie można również przesłać za pomocą poczty elektronicznej (e mail).

2. W zleceniu należy podać:

  • dane Zlecającego: pełna nazwa, adres, NIP, osoba do kontaktu,
  • typ, numer fabryczny oraz rok produkcji zgłaszanego urządzenia (umieszczone na tabliczce znamionowej),
  • opis usterki,
  • sposób

czytaj więcej