Naprawy i przeglądy
Informacje ogólne
1. Przyrząd należy przysłać do Serwisu wraz z dołączonym pisemnym zleceniem wykonania przeglądu i/lub naprawy. Zlecenie można również przesłać za pomocą poczty elektronicznej (e mail).
2. W zleceniu należy podać:
- dane Zlecającego: pełna nazwa, adres, NIP, osoba do kontaktu,
- typ, numer fabryczny oraz rok produkcji zgłaszanego urządzenia (umieszczone na tabliczce znamionowej),
- opis usterki,
- sposób wysyłki po wykonanej usłudze (jeżeli nie zostanie podany inny sposób wysyłki, to przyrząd zostanie odesłany kurierem DHL).
Dodatkowo można zamieścić informację o konieczności potwierdzenia telefonicznie kosztów ewentualnej naprawy, przed jej wykonaniem.
3. Przebieg zgłoszenia i sprawne postępowanie związane z naprawą wyrobu uzależnione jest od szczegółowego opisania usterki.
Naprawy gwarancyjne
1. W trakcie trwania gwarancji, wszystkie usterki przyrządu nie powstałe z winy Nabywcy są usuwane bezpłatnie.
2. W przypadku stwierdzenia przez Serwis, że uszkodzenie nie jest objęte gwarancją lub warunki gwarancji nie zostały zachowane, Zlecający jest zobowiązany zwrócić koszty przeglądu technicznego i transportu oraz ewentualnej naprawy.
Naprawy pogwarancyjne
1. Każde urządzenie produkcji SONOPAN, w którym zachodzi konieczność sprawdzenia parametrów technicznych i/lub naprawy, podlega płatnemu przeglądowi.
2. W przypadku, gdy koszty naprawy są znaczące, Serwis kontaktuje się telefonicznie bądź mailowo z Klientem w celu uzyskania akceptacji kosztów naprawy.
Płatność
1. Dla stałych Klientów – przelew 14 dni, na podstawie faktury VAT.
2. Gotówka, za pobraniem – w pozostałych przypadkach.
Termin realizacji
1. Termin realizacji zlecenia wynosi najczęściej do 5 dni roboczych. W szczególnie skomplikowanym przypadku może on ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych.
2. Termin realizacji może się wydłużyć, jeżeli naprawiany przyrząd musi być wzorcowany w laboratorium akredytowanym. W takim przypadku obowiązują indywidualne ustalenia, zależne od zakresu wzorcowania i laboratorium wykonującego usługę.