Zasady zakupów
Informacje ogólne
1. Zamówienie na zakup nowych urządzeń i wyposażenia dodatkowego należy składać w formie pisemnej (e-mail, poczta).
2. W zamówieniu należy podać:
- dane Zamawiającego: pełna nazwa, adres, NIP, osoba do kontaktu,
- typ oraz ilość zamawianych urządzeń,
- sposób wysyłki (jeżeli nie zostanie podany inny sposób wysyłki, to zamówienie zostanie wysłane kurierem DHL).
Płatność
1. Dla nowych Klientów – przedpłata.
2. Dla stałych Klientów – przelew 14 dni, na podstawie faktury VAT.
3. Gotówka, za pobraniem – na życzenie Klienta.
Termin realizacji
1. Termin realizacji zamówienia wynosi najczęściej do 10 dni roboczych. W przypadku przyrządów lub systemów dostosowywanych do specjalnych wymagań Klienta jest on każdorazowo ustalany indywidualnie.
2. Termin realizacji może się wydłużyć, jeżeli zamawiany przyrząd musi być wzorcowany w laboratorium akredytowanym. W takim przypadku obowiązują indywidualne ustalenia, zależne od zakresu wzorcowania i laboratorium wykonującego usługę.
3. Termin realizacji jest liczony od dnia złożenia zamówienia w przypadku odroczonej płatności lub wpływu należności na konto w przypadku przedpłaty.